Tutoring w Octoschool
Idywidualne
kształtowanie
talentów Twojego
Dziecka!
Czy wiesz, że...
W Octoschool stawiamy na twórczy rozwój pasji i ukrytych talentów każdego dziecka? Naszą tajemnicą są indywidualne sesje z naszymi wykwalifikowanymi tutorami, które rewolucjonizują proces edukacyjny! Przedstawiamy Ci naszą unikalną metodę - Tutoring!
Tutoring to indywidualne rozwijanie mocnych stron ucznia.
- Uwaga tutora skupiona na indywidualności ucznia
- Identyfikacja mocnych stron, talentów i pasji ucznia
- Cele rozwojowe wyznaczane wspólnie z uczniem i rodzicami
- Treści i podejście dostosowane do potrzeb ucznia
Co daje Twojemu Dziecku
tutoring w Octoschool?
Spersonalizowane podejście
Rozwinięcie pasji
Wzmacnianie pewności siebie
Motywacja do nauki
Certyfikowani Tutorzy
Poznaj sylwetki naszych tutorów!
Proces Tutoringu
Dedykowana współpraca przez cały rok szkolny
Chociaż każdy proces tutorski jest wyjątkowy,
można go podzielić na kilka etapów:
Etap 1.
Poznanie Ucznia
Nasi doświadczeni tutorzy inicjują proces od poznania każdego ucznia. Analizują ich talenty, mocne strony, trudności, a także sposób pracy. To początek naszej wspólnej drogi, który pozwala lepiej dostosować dalsze działania.
Etap 2.
Wyznaczenie celów
Wspólnie z dzieckiem i jego rodzicami określamy cele edukacyjne. To kluczowy moment, gdy ustalamy, co chcemy osiągnąć, oraz jakie umiejętności i obszary chcemy rozwijać. Cele są zapisywane, tworząc plan działań.
Etap 3.
Realizacja planu
Następnie przystępujemy do realizacji planu. W ciągu regularnych spotkań tutorzy pracują z dziećmi nad zdobywaniem umiejętności, rozwijaniem wiedzy i osiąganiem wyznaczonych celów. To praktyczny etap, w trakcie którego widoczne są postępy.
Etap 4.
Podsumowanie i ewaluacja
Na zakończenie okresu współpracy dokonujemy ewaluacji. Razem z uczniem i rodzicami oceniamy osiągnięte efekty, porównujemy je z wcześniej wyznaczonymi celami. To czas na refleksję nad postępami i podkreślenie sukcesów.
Nasi tutorzy
Angelika Baranowska
Pani Angelika, oaza spokoju.
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku filologia, o specjalności filologia angielska, kurs pedagogiczno – metodyczny, który uprawnia mnie do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego oraz studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
Tutoring jest dla mnie jak podróż na szczyt, gdzie każdy krok jest jak cenny kamień.
Moją misją jest stworzenie atmosfery pełnej zaufania i poczucia bezpieczeństwa, w której podopieczny/a odkryje siebie.
Specjalistka od wyrażania siebie przez sztukę.
Specjalistka od kształtowania umysłów i serc przyszłych pokoleń.
Specjalistka od angielskich piosenek dla dzieci.
Dzieciństwo to czas, który kojarzy mi się z radością, ciekawością i beztroską.
Ulubione słowo: łąka
Uwielbiam wszelkie aspekty sztuki, które zajmują mnie w wolnym czasie. Cenię sobie czas spędzony na przygotowaniu posiłku wspólnie z moimi dziećmi.
Magda Bzoma
Cześć, jestem Magda i lubię ludzi. Szczególnie tych najmłodszych. Jestem psycholożką z doświadczeniem w pracy z dziećmi i osobami w kryzysie. Obecnie rozwijam swoje kompetencje, biorąc udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym.
Tutoring jest dla mnie towarzyszeniem dziecku w drodze odkrywania siebie, poznawania swoich mocnych i słabych stron. Wraz z dziećmi poszukujemy kreatywnego wykorzystania tej wiedzy w życiu.
Moja misja to dawanie dzieciom tyle uwagi i miłości ile potrzebują. Wierzę, że właśnie to daje im siłę do budowania poczucia własnej wartości.
Dzieciństwo to dla mnie wakacje u babci na wsi, gonienie kur i kóz oraz zapach skoszonego siana.
Moje ulubione słowo to angielskie ladybird – to dla mnie delikatna, a zarazem dostojna nazwa.
Kocham taniec. Jest to forma ruchu, pozwalająca na wyrażanie siebie. Jest też połączeniem ciała i umysłu. Lubię też wodę, pływanie mnie relaksuje. W wolnym czasie można mnie spotkać z rodziną, w kaszubskim lesie, na rozgrywkach w planszówki.
Marcin Góra
Nazywam się Marcin, czasem znany jako Pan od Lego. Jestem pedagogiem specjalnym, trenerem umiejętności społecznych. Od kilku lat jestem związany z przedszkolem HulaHop, a obecnie także z OctoSchool.
Tutoring traktuję jako przestrzeń dla dziecka, w której może czuć się bezpiecznie, rozwijać swoje mocne strony, a także budować poczucie własnej wartości.
W edukacji kieruję się zasadą podążania za uczennicami i uczniami. Chcę, by czuli się zauważeni i ważni. Moją specjalnością jest umiejętność współpracy i szukania wspólnych rozwiązań.
Dzieciństwo to dla mnie przede wszystkim wakacyjna rutyna: podwórko, piłka do siatkówki, a potem pyszny obiad.
Moje ulubione słowo, to rozpuk 🙂
Rafał Juszczyk
Od 20 lat jestem nauczycielem, a moje doświadczenia zawodowe związane są równie ze
szkołą podstawową, gimnazjum, liceumogólnokształcącym jak i prowadzeniem zajęć ze
studentami. Posiadam uprawnienia do nauczania historii, wiedzy o społeczeństwie oraz edukacji dla bezpieczeństwa. Czterokrotnie byłem wychowawcą klas. Uczniowie zawsze byli i są dla mnie źródłem motywacji i siły.
Tutoring jest dla mnie towarzyszeniem w podróży rozwoju, poznawania siebie i osiągania sukcesów.
Moja misja to tutoring rodzinny. Wsparcie rodziny w rozwijaniu talentów dziecka, a jednocześnie dawanie impulsu do rozwoju samych rodziców poprzez budowanie głębszych relacji i bliskości na różnych płaszczyznach.
Z dzieciństwem kojarzy mi się: zabawa i możliwość tworzenia.
Moje ulubione słowo, to dziękuję.
Uwielbiam rozmawiać, słuchać, poznawać nowych ludzi. Kocham podróże, różnorodne smaki, dobry film, teatr, operę i swoją pracę. Uwielbiam udowadniać wszystkim i sobie, że potrafię, nawet jak nikt wierzy – tak zacząłem morsować. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych.
Karyna Khaliava
Mam na imię Karyna. Posiadam pedagogiczne wykształcenie, które zdobyłam w 2017 roku w
Ukrainie. W Polsce mieszkam już od 5 lat, jako pedagog wspomagający pracuję od roku. Wcześniej pracowałam jako opiekun w żłobku.
Moją misją w nauczaniu jest pokazanie dzieciom piękno świata, oraz że nauka może być również zabawą.
Z dzieciństwem kojarzy mi się Dzień Nauczyciela. W miejscu, z którego pochodzę obchodziło się go bardzo ciekawie. Nauczyciele i uczniowie zamieniali się ze sobą rolami. Dzieci zasiadały za biurkiem nauczycielskim, a dorośli siadali w szkolnych ławkach.
Interesuję się muzyką, przez trzy lata grałam na saksofonie w orkiestrze. Bardzo lubię podróżować, szczególnie w góry. Z każdej wyjątkowej podróży zbieram kubki, które oznaczają osiągnięty cel.
Marta Małkowska
Mam na imię Marta, uśmiech i otwartość to moje motto. Jestem znana jako“Łowczyni Talentów”. Z wykształcenia jestem pedagożką/nauczycielką.
Przez wiele lat stałam na czele przedszkoli i żłobków niczym dowódczyni statku – ściślej – jakodyrektorka. Ponadto, jako nauczycielka miałam przyjemność brać udział w edukacji dzieci w każdym wieku. W wielu placówkach edukacyjnych prowadziłam zajęcia „Przyjaciele Zippiego”, który wspierał rozwój emocjonalny dzieci. Ukończyłam Szkołę Muzyczną w klasie gitary klasycznej, a dodatkowo fortepianu.
Tutoring jest dla mnie budowaniem ciekawej relacji opartej na szacunku i zaufaniu; cennym czasem poświęconym na odszukiwaniu drogowskazów prowadzących do wiedzy i rozwoju podopiecznego.
Odkrywanie talentów, wsparcie i rozwój to moja misja. Koncentruję się na mocnych stronach, wspieram w wyznaczaniu celów oraz wspomagam w planowaniu drogi do ich osiągnięcia. Moja specjalizacja, to uważne i umiejętne słuchanie, które z czasem owocuje.
Z dzieciństwem kojarzy mi się beztroska, smak lodów truskawkowych, wygibasy na trzepaku oraz zapach ciepłych, letnich dni.
Moje ulubione słowo, to Ciepło.
Lubię tańczyć, czytać książki, grać w gry z moją rodziną, piec ciasta, kontakt z naturą,
spacery z psem, jazdę na rowerze, muzykę… odkrywać świat. Jeszcze wiele przede mną!