Zespół
Budujemy mocą doświadczeń
Nasza myśl pedagogiczna nie jest przypadkowa.
Budujemy tę niezwykłą szkołę mocą doświadczeń naszych ekspertów edukacyjnych, potencjałem zespołu oraz wielkim entuzjazmem i pasją do edukacji.
Future Classroom Lab
Nasz oddany zespół
Anna Basińska
Jestem doktorką nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Na Wydziale Anglistyki UAM w Poznaniu prowadzę zajęcia dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Jestem członkinią zespołu Bilingualism Matters @Poznań, promującego wiedzę na temat wielojęzyczności i uczenia się języków oraz TELL (Techniques for Effective Language Learning), który wspiera studentów z trudnościami w nauce języków. Jestem też kierowniczką studiów podyplomowych dla nauczycieli. Prowadzę warsztaty i szkolenia w przedszkolach i szkołach. Przez kilka lat pracowałam jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej.
Współtworzyłam program wspomagający E-nauczyciel przyrody, innowacyjny program wychowania przedszkolnego Tablit oraz materiały do programu Szkoła Ćwiczeń realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Jestem trenerką umiędzynarodowienia i autorką publikacji naukowych oraz metodycznych poświęconych pedagogice. W 2021 roku za swoje osiągnięcia otrzymałam nagrodę Ministra Edukacji i Nauki.
Naukowo interesuję się procesem kształcenia nauczycieli, rolą języka w procesie uczenia się oraz wsparciem umiędzynarodowienia w polskich szkołach.
Umiem organizować przestrzeń i tworzyć zadania sprzyjające aktywnemu uczeniu się. Wiem, jak stosować aktywizujące strategie pracy oraz technologie, aby proces edukacyjny był skuteczny i dopasowany do potrzeb dziecka. W mojej pracy wykorzystuję m. in. metodę projektów badawczych, Storyline, multimedia i sprzęt audio i video.
Lubię się uczyć. Jestem kreatywna i angażuję się w idee, w które wierzę. Kocham podróżować, eksperymentować w kuchni i czytać książki.
Mam dwie córki: jedną już na studiach i drugą, która właśnie zaczyna przygodę szkolną. Uczestniczenie w ich edukacji jako rodzic wiele wniosło do mojego spojrzenia na szkolnictwo. Marzę, aby każda szkoła była miejscem, w którym dzieci i nauczyciele i czują się bezpiecznie, w zgodzie ze sobą i innymi, a nauka jest intelektualną i wspólnotową przygodą, w której docenia się wysiłek i zaangażowanie, a nie wyłącznie końcowy wynik.
Luiza Skutnik
Uczenie się i rozwój to dla mnie podstawa. Jestem pedagogiem, plastykiem, nauczycielem i wykładowcą akademickim z 20-letnim doświadczeniem. Od 15 lat prowadzę arteterapię, a od 4 pracuję jako coach. Przez kilka lat byłam dyrektorem autorskiej szkoły podstawowej, której osią działań był rozwój kompetencji uczniów. Ukończyłam Akademię Innowatora Edukacji, a obecnie zdobywam kolejny zawód: psycholog w zakresie jakości życia i zdrowia.
Dzięki swoim doświadczeniom zrealizowałam mój największy dotąd projekt: platformę pozwalającą zmieniać edukację w Polsce i promować rozwój osobisty jako narzędzie radzenia sobie we współczesnym świecie. Moje działania kieruję zarówno do nauczycieli jak i rodziców, bo przecież, aby dzieci mogły się rozwijać, to dorośli muszą dać im do tego przestrzeń. Lubię metaforę skrzydeł jako potencjału, rozwoju i wzrostu, stąd nazwa projektu – Pracownia Rozwoju Skrzydeł.
Wiem, że w polskich warunkach można tworzyć szkoły rozwijające dzieciom skrzydła. Na konferencjach, wykładach i warsztatach, poprzez artykuły, projekty i sesje rozwojowe przekazuję studentom, nauczycielom i rodzicom w całej Polsce wiedzę, jak to robić. Tworzę metody i autorskie materiały dydaktyczne do szkół nowego modelu. Napisałam też Rozwojownik – program rozwoju skrzydeł dla nauczycieli.
Udział w projekcie Octoschool to naturalna kontynuacja mojej misji. To okazja, aby moje doświadczenia posłużyły do tworzenia szkoły, gdzie skrzydła rozwiną wszyscy: uczniowie, nauczyciele i rodzice.
Szkołę widzę jako stan umysłu ludzi, którzy ją tworzą. Dla mnie szkoła nowego modelu, taka jak Octoschool, to nie odległe marzenie, a potwierdzone praktyką doświadczenie. Wiem, że odpowiednie podejście nas, dorosłych, pozwala tworzyć miejsca piękne, umożliwiające uczniom prawdziwy wzrost.
Marek Grzywna
W swoim życiu kieruję się mottem „Cel to marzenie z datą realizacji”. Marzenie o Szkole pisanej wielką literą, rozpocząłem już na pierwszym roku studiów pedagogicznych.
Nazywam się Marek Grzywna, mieszkam i pracuję w Toruniu. Jestem nauczycielem informatyki i biologii w szkole podstawowej i technikum w Toruniu. Jestem dyrektorem szkoły dla dorosłych. Pełnię rolę wykładowcy akademickiego i trenera. Prowadzę szkolenia dla Rad Pedagogicznych oraz szkolenia dla biznesu.
Jestem pasjonatem wykorzystywania nowych technologii, które mają ułatwiać zdobywanie wiedzy i uatrakcyjniać pobyt w szkole.
Prowadzę kanał na YouTube -Marek Grzywna Edukacja, na którym bezpłatnie umieszczam nagrania oraz prowadzę webinaria.
Pełnię rolę egzaminatora Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie egzaminu maturalnego z biologii.
Na swoich lekcjach wykorzystuję roboty, smartfony, płytki programowalne, drukarki 3d i wiele innych nowoczesnych narzędzi. Podczas zajęć używam aplikacji takich jak YouTube, TikTok czy Instagram. Przekazuję wiedzę w niekonwencjonalny sposób, zwiększając zaangażowanie i zaciekawienie ucznia, gdyż znajduje się on w swoim „naturalnym środowisku” social mediów. Jestem nauczycielem kreatywnym, twórczym, niekonwencjonalnym i skutecznym. Uczniowie rozwijają swoje pasje, a przy okazji osiągają sukcesy rangi lokalnej, krajowej i globalnej. A wszystko to w atmosferze pozbawionej stresu, testowania, czy zmuszania, z uwzględnieniem predyspozycji, pasji i umiejętności ucznia. Jestem nauczycielem, który jednoczy, wspiera różnorodność i doskonale czuje się pełniąc rolę wychowawcy klasy.
O moich działaniach, sukcesach i prowadzonych szkoleniach można przeczytać na stronie https://www.marekgrzywna.pl/
Rafał Juszczyk
Jestem nauczycielem dyplomowanym i w trójmiejskim szkolnictwie pracuję od 2003 roku. Uczyłem historii, wiedzy o społeczeństwie i edukacji dla bezpieczeństwa. W 2014 moi uczniowie nominowali mnie do nagrody Nauczyciel Roku Gazety Wyborczej – w głosowaniu zająłem ostatecznie 2 miejsce. Od 2019 na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni wykładam metodykę nauczania edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej.
W 2014 zostałem dyrektorem Szkoły Podstawowej w Pogórzu w gminie Kosakowo. Od początku chciałem, aby szkoła, którą kierowałem była wyjątkowa. Dziś z radością mogę powiedzieć, że słowa dotrzymałem. W plebiscycie Dziennika Bałtyckiego otrzymałem tytuł Osobowości Roku 2017 powiatu puckiego w kategorii Samorządność Społeczna i Lokalna.
Szkoła to dla mnie przede wszystkim relacje. To one są podstawą i to w nich widzę drogę do życiowego sukcesu. Drzwi mojego gabinetu są zawsze otwarte dla nauczycieli, rodziców i uczniów. Obok patrzenia jak najmłodsi odkrywają i rozwijają swoje pasje, najwspanialszą częścią mojej pracy jest spotkanie z drugim człowiekiem. Rozmowa – zwłaszcza z uczniami – to dla mnie niewyczerpane źródło energii do dalszej pracy.
W wolnych chwilach, choć nie mam ich zbyt wiele, uwielbiam podróżować i poznawać kulinaria i obyczaje różnych zakątków świata. Kocham sport. Śledzę tenisa ziemnego i mocno kibicuję Idze Świątek. Sam trenuję power pump i fitness na siłowni.
Lubię klasyczne kino, śmieszą mnie stare polskie komedie, a kryminały Agathy Christie wciągają bez reszty. W szkole i w życiu kieruję się mądrością mojej ukochanej babci Marysi: „On Ci kamieniem – Ty mu chlebem”.
Anna Oleszek
Z oświatą jestem związana dosłownie od zawsze – moi rodzice mieli wykształcenie pedagogiczne, a siostra była nauczycielem. Edukacja to moje życie zawodowe i pasja, a rozwój i doskonalenie to priorytet. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu wiedzy o kulturze, pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami oraz zarządzania oświatą, a także szereg kursów kwalifikacyjnych.
Pracowałam w Rahn Education, firmie edukacyjnej, z siecią placówek w Europie i Afryce. Liczne międzynarodowe sympozja, seminaria i warsztaty były dla mnie okazją, by poznać otwarte myślenie pedagogiczne i podpatrzeć pracę wielu cenionych szkół. Działałam także w ramach uznanych w Polsce organizacji wspierających oświatę niepubliczną.
Dzięki zdobytym doświadczeniom i intuicji pedagogicznej, wraz z zespołem, stworzyłam autorską koncepcję szkoły podstawowej i liceum w Zielonej Górze, którą kierowałam kilka lat. W wieku dojrzałym odnalazła mnie głęboka miłość, która przywiodła mnie do Trójmiasta. Od kilku lat jestem dyrektorem Niepublicznego Żłobka i Przedszkola Hula Hop w Gdańsku.
Koncepcja szkoły takiej jak Octoschool rodziła się we mnie dłuższy czas. Jak się okazało, moje spojrzenie podzielała też Maja – właścicielka Hula Hop. Postanowiłyśmy więc działać i zaprosić do projektu ekspertów z całej Polski. W Octoschool chcę tworzyć bezpieczne i przyjazne miejsce edukacji, gdzie podąża się za potrzebą dziecka, a jednocześnie pielęgnuje świat wyobraźni. Chęć by tworzyć mądrą i otwartą edukację jest we mnie tak samo mocna, jak 20 lat temu, kiedy rozpoczynałam karierę zawodową jako polonistka. Poprzez Octoschool chcę udowodnić, że nauka może być ściśle fajna.
A prywatnie? Sprzeczności, kolory i multum zainteresowań. Uwielbiam dobrą książkę, architekturę przedwojenną, ślad historii, zgiełk miasta i obcowanie z naturą. Mam nastoletniego syna i jego doświadczenia edukacyjne to wspaniała okazja do obserwacji (a niekiedy próba cierpliwości…). Jestem optymistką, wierzę w ludzi, w siłę zespołu, życzliwość, moc dobrego humoru. Przecież nie ma dowodów na to, że życie jest śmiertelnie poważne… 😊
Nasza oddana kadra
Aleksandra Niedziela
Nauczycielka, który stale się rozwija i szuka nowych metod pracy. Od 5 lat zajmuję się obserwacją i wspieraniem prawidłowego rozwoju dzieci. Jako nauczycielka w pełni oddaję się swojej roli z pasją i oddaniem. Swoją przygodę z edukacją zaczęłam na studiach w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Tam też poczyniłam swoje pierwsze kroki jako nauczycielka przedszkola. Jestem pełna energii i kreatywności, co pozwoliło mi na uznanie wśród swoich uczniów i kolegów w Plebiscycie Nauczyciela Na Medal.
Edukacja to dla mnie nie tylko praca, ale pasja i styl życia. Stale udoskonalam swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w różnych szkoleniach, warsztatach i konferencjach edukacyjnych. Otwarte podejście do nauki sprawia, że zawsze jestem gotowa do eksplorowania nowych metod i narzędzi, które mogą przyczynić się do lepszych efektów nauczania.
Uwielbiam pracę z dziećmi i wierzę w ich ogromny potencjał rozwojowy. Każdego dnia do klasy postaram się nie tylko wnieść wiedzę i umiejętności, ale także wsparcie emocjonalne i motywację do osiągania coraz to wyższych celów. Staram się, aby każda moja lekcja, którą przygotowuję, była pełna interaktywnych metod nauki, które wciągają uczniów i pobudzają ich ciekawość. Chciałabym stworzyć klasę, która będzie prawdziwym laboratorium kreatywności, gdzie dzieci będą zachęcane do myślenia poza schematami i wyrażania swoich pomysłów w twórczy sposób.
Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów w moim życiu jest miłość do tańca i muzyki.
Podróże są kolejnym obszarem, którym nieustannie się fascynuję. Widok nowych miejsc i kultur jest dla mnie nie tylko źródłem inspiracji, ale również sposobem na poszerzanie horyzontów, także dla swoich uczniów. Wprowadzam elementy międzynarodowego wymiaru do swoich lekcji, ukazując dzieciom różnorodność świata i rozwijając ich empatię, zrozumienie dla innych kultur.
W skrócie : jestem nauczycielką, która stara się przekraczać granice tradycyjnego podejścia do edukacji. Moja pełna entuzjazmu osobowość, kreatywność, zaangażowanie w ciągły rozwój oraz miłość do pracy z dziećmi sprawiają, że staram się być źródłem inspiracji dla uczniów.
Aleksandra Kuchnio
Z wykształcenia jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z nauczaniem języka angielskiego oraz absolwentką drugiego kierunku: Terapii pedagogicznej z elementami integracji sensorycznej. Ukończyłam także certyfikowany kurs Trenera umiejętności społecznych pierwszego i drugiego stopnia.
Posiadam kilkuletnie doświadczenie zawodowe i dużo pasji do zawodu. Stale udoskonalam swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach i konferencjach edukacyjnych. Kompetencje i kwalifikacje, które nabywam chętnie wykorzystuję w pracy z dziećmi.
Ważne jest dla mnie nawiązywanie dobrych relacji z uczniami oraz rodzicami, wzajemne zaangażowanie i zaufanie. Jestem otwarta na nowe wyzwania, aby wspólnie tworzyć przyjazne i rozwijające środowisko edukacyjne.
Odpoczywam spacerując w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Obecnie planuję również podróż do Australii. Wierzę, że podróże są nie tylko wspaniałą okazją do poznawania nowych miejsc, ale także do poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia.
Magdalena Bzoma
Cześć, jestem Magda i lubię ludzi. Szczególnie tych najmłodszych. Jestem psycholożką z doświadczeniem w pracy z dziećmi i osobami w kryzysie. Obecnie rozwijam swoje kompetencje, biorąc udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym.
Moja misja to dawanie dzieciom tyle uwagi i miłości ile potrzebują. Wierzę, że właśnie to daje im siłę do budowania poczucia własnej wartości.
Praca oparta na współpracy, dyskusjach, otwartości, pomocnych dłoniach to wartości które cenię sobie najbardziej. Dlatego uważam, że Octoschool to bezpieczne miejsce do rozwoju, nie tylko dla dzieci, ale również dla nas, dorosłych.
Prywatnie jestem żoną i mamą dwuletniej córeczki. Kocham taniec. Jest to dla mnie forma ruchu, pozwalająca na wyrażanie siebie. Jest też połączeniem ciała i umysłu. Lubię też wodę, pływanie mnie relaksuje. W wolnym czasie można mnie spotkać z rodziną, w kaszubskim lesie, na rozgrywkach w planszówki :).
Angelika Baranowska
Ukończyłam studia magisterskie z filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim, studia podyplomowe na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz kurs pedagogiczno – metodyczny przygotowujący do nauczania języka angielskiego. Moje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako nauczycielka języka angielskiego w szkole podstawowej oraz przedszkolu anglojęzycznym, gdzie byłam również wychowawcą, w grupach wiekowych 3-5 lat.
W kontaktach z dziećmi opieram się na zbudowaniu atmosfery pełniej zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Staram się wspierać rozwój dzieci nie tylko w zakresie wiedzy, ale także emocjonalnie i społecznie. Jestem osobą otwartą, troskliwą i sumienną. W dzieciach inspiruje mnie ich ciekawość świata i spontaniczność.
Prywatnie jestem mamą 5-letniego Stasia i 3-letniej Zosi. Rozumiem obawy i troski rodziców, gdyż łącze pracę nauczyciela z wychowywaniem własnych dzieci. Zarówno w pracy jak i w domu staram się rozwijać naturalną ciekawość i kreatywność dzieci, angażując je w różnorodne aktywności.
Marlena Michalska
Logopedia w moim życiu to nie tylko zawód, ale i pasja. Swoją drogę zawodową rozpoczęłam na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego, gdzie otrzymałam tytuł licencjacki, a następnie kontynuowałam ją na Uniwersytecie Gdańskim na studiach magisterskich.
Obecnie rozwijam swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach. W swojej pracy kieruję się przede wszystkich na zbudowaniu z dzieckiem relacji oraz prowadzeniu terapii poprzez zabawę. Prywatnie jestem żoną oraz mamą rocznej Antosi.
W wolnym czasie spędzam czas z rodziną lub sięgam po dobrą książkę bądź film.
Aneta Dąbrowska
Z zawodu i pasji zajmuję się fizjoterapią pediatryczną, a zwłaszcza terapią wad postawy, skolioz, wyrównywaniem asymetrii oraz poprawą funkcji motorycznych dzieci. Jestem absolwentką Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, fizjoterapeutą (PWZF 31092)
z 15-letnim doświadczeniem w pracy z najmłodszymi.
W 2019 roku ukończyłam 5letnie studia doktoranckie na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym w Klinice Rehabilitacji broniąc pracy poświęconej diagnostyce i terapii zaburzeń kontroli postawy ciała dzieci ze skoliozami idiopatycznymi. Ukończyłam wiele specjalistycznych szkoleń prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce i Europie, między innymi: Proproceptive Neuromuscular Facilitation (Metodę Nerwowo-Mięśniowego Torowanie Ruchu), Trójpłaszczyznową Terapię Manualną Wad Stóp u Dzieci na Podstawach Neurofizjologicznych wg Zukunft-Huber (model niemiecki), Funkcjonalną Integrację
i Osteopatię, Diagnostykę i Terapię Integracji Sensorycznej, Terapię Czaszkowo-Krzyżową
I i II stopnia, Metodę Suchego Igłowania, Kinesiology Tapying, Terapię Trzewną (Wisceralną) w zaburzeniach układu pokarmowego. Swój warsztat pracy wzbogacam wykonywaniem wkładek dynamicznych firmy IGLI oraz ICB Medical według modelu australijskiego bazując na badaniu biomechanicznym kończyn w korekcji stopy płaskiej, płasko-koślawej, szpotawej.
Obecnie jestem na 4,5 letnich studiach podyplomowych z Medycyny Osteopatycznej
w Akademii Osteopatii. Doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam w Ośrodku Wczesnej Interwencji
i Wspomagania Rozwoju oraz w Klinice Rehabilitacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Poza praktyką w gabinecie Reha-Medica, którego jestem właścicielką, prowadziłam zajęcia dydaktyczne w Wyższej Szkole Zdrowia w Gdańsku oraz w Klinice Rehabilitacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku lekarskim i fizjoterapia. Jestem autorką i współautorką 45 polskich i zagranicznych publikacji naukowych oraz filmu instruktażowego na temat rehabilitacji pacjentów z zespołem Downa (Wydawnictwo Forum Media Polska).
Do pracy z najmłodszymi pacjentami podchodzę holistycznie, traktując organizm dziecka jako integralną i fascynującą mnie całość.
Zainspirowana możliwościami jakie daje współczesna fizjoterapia, chciałabym dzielić się
z Państwem moją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie fizjoterapii dziecięcej.
Ewa Klockowska
Tuż po maturze otrzymałam propozycję pracy w jednej z pierwszych zerówek
w Szkole Podstawowej Nr3 w Gdańsku Chełmie. To był mój pierwszy, dobry krok na zawodowej ścieżce. Radość ze współpracy z dziećmi, satysfakcja z pracy i życzliwe wsparcie starszych koleżanek pozytywnie zapisały się w mojej pamięci.
Po zakończeniu roku szkolnego zdecydowałam się na dalszą edukację na Wydziale Położnych przy Szpitalu Klinicznym w Gdańsku. Po dyplomie, jako położna, oprócz pracy w szpitalu, towarzyszyłam kobietom i ich rodzinom w domowych porodach, prowadziłam Szkołę Rodzenia także organizowałam grupy wsparcia dla matek.
Studiowałam równolegle na AWFiS im. Jędrzeja Śniadeckiego, na zakończenie pięcioletnich studiów napisałam pracę dotyczącą aktywności kobiet w ciąży, była to jedna z pierwszych prac magisterskich poruszających ten temat.
W 2008 roku zostałam zaproszona do nowatorskiego projektu mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnością. Na stanowisku kierownika Domu mogłam doświadczyć współpracy zespołowej, zadbać o przestrzeń do rozwoju mieszkańców oraz poznać złożoność środowiska rodzin ze szczególnymi trudnościami.
Moją radością i dumą są trzej dorośli już synowie, obecnie najmłodszy studiuje na Stanford University w obszarze wykorzystania AI w medycynie.
Cieszę się, że mogę wykorzystać swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie w tak inspirującym, przyjaznym i nowoczesnym miejscu jakim jest Octoschool!
Izabela Smętek
Jedną z myśli, która przyświeca mi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, jest: „Nauka to podróż, która trwa przez całe życie. Dla otwartych umysłów świat jest pełen pytań, na które warto poznać odpowiedzi.”
Jestem osobą, która nieustannie dąży do rozwoju i poszerzania swoich kompetencji. Interesuje mnie nie tylko sama wiedza, ale również proces uczenia się – jak go udoskonalić i jak sprawić, by był jeszcze bardziej efektywny. Dzięki tej pasji z ogromnym zaangażowaniem podchodzę do zawodu nauczyciela, szukając nowoczesnych i inspirujących metod nauczania. W swojej pracy szczególnie cenię naukę poprzez doświadczanie, ponieważ uważam, że to właśnie praktyczne działania i eksploracja otaczającego świata najbardziej angażują i rozwijają dzieci.
Swoją drogę zawodową rozpoczęłam na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną. Następnie kontynuowałam naukę na studiach magisterskich na kierunku Pedagogika z kulturą medialną, zgłębiając tematykę wykorzystania nowych technologii w edukacji. Posiadam również kwalifikacje terapeuty behawioralnego dzieci z autyzmem i zdobywałam doświadczenie, pracując w organizacji wspierającej osoby ze spektrum autyzmu. Regularnie uczestniczę w kursach, warsztatach oraz konferencjach, by stale podnosić swoje kompetencje. Obecnie szczególnie interesuje mnie nurt Budzącej Się Szkoły oraz rozwój kompetencji relacyjnych w edukacji. W szkole Octoschool prowadzę zajęcia z tutoringu, a w najbliższej przyszłości planuję poszerzyć swoje kwalifikacje o studia z zakresu pedagogiki specjalnej i oligofrenopedagogiki. Poza pracą najwięcej czasu poświęcam rodzinie – jestem mamą trzyletniej Lidii. Wolne chwile najchętniej spędzam aktywnie, najlepiej w otoczeniu przyrody lub odkrywając nowe, inspirujące miejsca. Uwielbiam zarówno krótsze wycieczki, jak i dalsze podróże. Pasjonują mnie także różne formy ruchu – jazda na rowerze, spacery, wrotki czy taniec. Gdy potrzebuję chwili wytchnienia, sięgam po dobrą książkę lub muzykę. Tak jak w nauce, tak i w życiu – stawiam na doświadczenia, rozwój i nieustanne odkrywanie nowych ścieżek.
Julia Grzywińska
Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie odkryłam swoją pasję do nauki i edukacji. Podczas studiów pełniłam rolę przewodniczącej koła naukowego pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Podczas mojej działalności w kole naukowym organizowałam i brałam udział w licznych warsztatach, obserwacjach w placówkach edukacyjnych, seminariach studenckich oraz panelach dyskusyjnych. Równocześnie zdobywałam doświadczenie, pracując w różnych przedszkolach, co pozwoliło mi poznać różnorodne podejścia do edukacji najmłodszych.
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, warsztatach i samodzielnie zgłębiając literaturę naukową. Wierzę, że edukacja powinna opierać się na najnowszych badaniach, być dostosowana do rozwoju dziecka oraz inspirować do odkrywania i samodzielnego myślenia. Chciałabym, aby moi uczniowie mieli przestrzeń do kreatywnego i konstruktywnego wyrażania siebie, rozwijali umiejętność krytycznego myślenia i uczyli się poprzez działanie. Dla mnie nie ma edukacji bez relacji – wspólnie tworzymy w Octoschool społeczność, w której każdy czuje się mile widziany.
Prywatnie i zawodowo jestem „człowiekiem orkiestrą” 🙂 Posiadam wiele pasji – fotografię analogową, gotowanie i pieczenie, rękodzieło, gry planszowe, sport oraz uwielbiam się uczyć i czytać. Fascynują mnie podróże, szczególnie po polskich górach, ale i te dalsze dostarczają mi wielu inspiracji. Wolne chwile poświęcam rodzinie i przyjaciołom.
Paulina Weichhold
Witam, nazywam się Paulina i jestem nauczycielem, który pracę zawodową traktuje jak prawdziwą pasję. Z radością dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami, dostosowując metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniów. Posiadam wykształcenie wyższe zdobyte na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie ukończyłam studia I stopnia na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią oraz studia II stopnia z zakresu pedagogiki specjalnej – edukacji i terapii osób z autystycznego spektrum zaburzeń. Ponadto, ukończyłam studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej na uczelni Ateneum w Gdańsku oraz z zarządzania oświatą w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie.
Wykorzystując swoje szerokie kompetencje zdobyte na studiach z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej, specjalnej oraz terapii pedagogicznej, staram się skutecznie wspierać rozwój dzieci. Z ogromnym zaangażowaniem podchodzę do każdego ucznia, a efektywność jego pracy w dużej mierze wynika z autentycznego zainteresowania i pasji, do mojego zawodu. Dzięki takiemu podejściu, praca nie tylko przynosi mi satysfakcję, ale także daje poczucie spełnienia.
W wolnym czasie inwestuję w rozwój fizyczny, uprawiając pływanie i taniec, co dodatkowo wpływa na moje pozytywne podejście do pracy i życia. Od lat pasjonuję się podróżami, które dają mi możliwość poznawania nowych kultur, miejsc i tradycji, co wzbogaca spojrzenie na świat i inspiruje do odkrywania nowych sposobów nauczania oraz rozwoju osobistego.
Marianna Yousef
Nauczyciel języka angielskiego, magister pedagogiki, profilaktyk uzależnień. Ukończyłam również studia podyplomowe z zarządzania oświatą oraz edukacji spersonalizowanej.
Wierzę, że nauka jest najbardziej efektywna, gdy opiera się na praktyce i doświadczeniu. Dlatego w pracy z dziećmi stawiam na tworzenie przestrzeni, w której mogą swobodnie popełniać błędy, uczyć się na nich i rozwijać swoje umiejętności w naturalny sposób.
Poza nauczaniem uwielbiam majsterkowanie – żadna ściana ani stolik pod telewizor nie stanowią dla mnie wyzwania! Cenię aktywny tryb życia oraz podróże, zwłaszcza te bez planu, z plecakiem na plecach i otwartością na nowe doświadczenia. Chętnie poznaję ludzi z różnych kultur, co inspiruje mnie zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.